پرسش خود را بپرسید

اهمیت customer care در کسب و کار چیه ؟

تاریخ
٦ ماه پیش
بازدید
١٠٠

اهمیت 
customer care
در کسب و کار چیه ؟

٣,٥٧٩
طلایی
٠
نقره‌ای
٢
برنزی
١٥٨

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

خدمات دادن به مشتریان یا پشتیبانی از مشتریان در کسب‌وکار باعث می‌شود که ارتباط با مشتری بعد از فروش کالا یا خدمات قطع نشود. این امر تأثیر زیادی در رقابت دارد. پشتیبانی و خدمات پس از فروش، حس خوشایند و یا نوعی رضایتمندی را در خریدار یا مشتری ایجاد می‌کند که وی را به فروشنده یا خدمات رساننده وفادار می‌سازد

٤٢,١٩١
طلایی
٥٢
نقره‌ای
٩٧٥
برنزی
٢٨٦
تاریخ
٦ ماه پیش

پاسخ شما