پرسش خود را بپرسید

اهمیت customer care در کسب و کار چیه ؟

تاریخ
١ سال پیش
بازدید
١٤٢

اهمیت 
customer care
در کسب و کار چیه ؟

٣,٩٣٤
طلایی
١
نقره‌ای
٣
برنزی
١٧٢

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

خدمات دادن به مشتریان یا پشتیبانی از مشتریان در کسب‌وکار باعث می‌شود که ارتباط با مشتری بعد از فروش کالا یا خدمات قطع نشود. این امر تأثیر زیادی در رقابت دارد. پشتیبانی و خدمات پس از فروش، حس خوشایند و یا نوعی رضایتمندی را در خریدار یا مشتری ایجاد می‌کند که وی را به فروشنده یا خدمات رساننده وفادار می‌سازد

٤٨,٣١٧
طلایی
٥٦
نقره‌ای
١,٠٥٩
برنزی
٣٤٢
تاریخ
١ سال پیش

پاسخ شما