پرسش خود را بپرسید

پیشنهاد اسم برای مدرسه آنلاین

تاریخ
٢ هفته پیش
بازدید
٧٤

برای مدرسه آنلاین دنبال اسمم 

هرچی رو میخوایم بزاریم قبلت براش سایت زدن

٢٠
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

برای اسم بستگی به نوع مدرسه آنلاینتون داره، تمرکزتون روی چیه؟ کنکور و تسته؟ خودِ درس و آموزشه؟ آموزش از صفره یا آموزش تیزهوشانیه؟ محدوده ی دایره ای که قراره کار کنید رو در نظر بگیرید، چیزهایی که قراره ارائه بدید رو در نظر بگیرید، با دانش آموزای چه نسلی دارید کار میکنید رو در نظر بگیرید. یه عالمه اسم بنویسید و بهشون فکر کنید. دوباره یه روز دیگه هم اینکارو کنید، طی یک هفته بهترین ها به ذهنتون میرسه. از ذهن دور و بریاتون هم کمک بگیرین.

چندتا مثال بی ربط برای نام گذاری:

مدرسه در  گوشی

باهم درس بخونیم

امتحان با من

بریم تا کنکور

برای ساخت اسم بهترین حالت اینه یه مدت حالت تستی کار کنین وبسایت رو بیارید بالا ببینید روند رفتاری خودتون با وبسایت و آموزش ها و ارتباطتون با دانش آموزایی که بصورت تستی آوردید روی وبسایت آموزش بدین،ببینید با این شرایط چه اسمی به ذهنتون میرسه. عمومن بهترین اسم ها زمانی هستن که در حین تست واقعیِ کارتون، به ذهنتون خطور میکنه.

و این رو هم بگم 90% قضیه برمیگرده به خودِ کار و ویدیوها، 10% شاید برندینگ یا همان نام کمک میکنه. فقط اسم در حد قابل قبول باشه دیگه کافیه، بعدن با پول و تبلیغات هر اسم معمولی ای هم میشه ماندگار کرد. پیشنهاد میکنم تمام تمرکزتون روی کارِتون باشه.

امیدوارم موفق باشین.🙏

١,٢٢٥
طلایی
١
نقره‌ای
٣٧
برنزی
٥
تاریخ
١ هفته پیش

پاسخ شما