ترفند "سوراخ بفروش نه دریل"
ترفند بازاریابی
"سوراخ بفروش نه دریل"
چطوریه ؟
٢ پاسخ
ترفند بازاریابی "سوراخ بفروش نه دریل" به این مفهوم است که باید بر روی نیازها و خواسته های واقعی مشتریان تمرکز کنید، نه فقط بر روی محصولی که میفروشید . به عبارت دیگر، مشتریان به دنبال خرید یک ابزار یا محصول خاص نیستند، بلکه به دنبال راه حلی برای مشکل یا نیازی هستند که دارند. به جای اینکه تمرکز خود را بر روی ویژگیهای دریل قرار دهید، باید بر روی تجربه و نتیجه ای که مشتری با استفاده از دریل به دست میآورد، یعنی سوراخ کردن دیوار، تمرکز کنید. این رویکرد به شما کمک میکند تا با درک بهتر نیازهای مشتری، ارتباط عمیقتری با آنها برقرار کرده و در نهایت، فروش بیشتری داشته باشید .
در تایید پاسخ بالا باید بگم : فروشنده باید به مشتری بقبولونه که شمای مشتری به این جنس احتیاج داری ، ولی خودت خبر نداری ! به این طریق حس نیاز به اون کالا رو در مشتری بوجود میآوری