پرسش خود را بپرسید

مفیدترین مطالب برای پیشرفت در گرامر

تاریخ
١ ماه پیش
بازدید
٢٩

مفیدترین مطالب برای پیشرفت در گرامر کجا میشه پیدا کرد؟

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

با سلام

برای یادگیری گرامر  ابتدا یک کتاب گرامر فارسی را بخوان. دفعه اول بصورت روزنامه وار. در دفعات دوم و سوم که همان کتاب از اول می خوانی خیلی راحت می تونی بین بخش های مختلف گرامر ارتباط برقرار کنی و کاربردشان را بهتر درک کنی. به مرور زمان بصورت عمیق مطالب را یاد خواهی گرفت. کم کم بصورت موضوعی مطالب گرامر را بخوان


در گام دوم اکنون که شناخت  کلی از گرامر پیدا کردی. سعی کن بصورت عمقی مطالب را یاد بگیر. هیچگاه به یک منبع  تکیه نکن  . یک مطالب را همواره از قلم چند نویسنده یاد بگیر . چون هر نویسنده استعداد خاصی دارد که دیگر ندارد. ممکن یک نویسنده یک مطلبی را زیبا توضیح داد و نویسنده دیگر ضعیف توضیح دهد. پس قلم چند نویسنده در یادگیری خیلی تاثیر دارد.


گام سوم:  بخواهید گرامر را عمیق یاد بگیرد . سعی کنید همیشه ا ز ساده ترین مطالب شروع کنید‌. وقتی شالوده چیزی را خوب پی ریزی کنید. تا آخرش مطالب را درست یاد می گیرد. منظور من اینه که به جزوه اکتفا نکن. همیشه کتاب بخوان.

در ضمن  چون شما دستور زبان می خواهید بخوانید. سعی کنید یک کتاب دستور زبان فارسی کنار خود داشته باشید . تا بتونید شباهت و تفاوت های دو دستور زبان را بهتر درک کنید‌.


چند توصیه: اگر شما فقط همین زمانهای انگلیسی را خوب بلد باشید  حدود نیمی از زبان انگلیسی را فرا گرفتید. تاکید ویژه روی زمان ها دارم

معرفی چند کتاب:

کتاب basic english grammar تالیف anne seaton

کتاب  english for everyone خیلی زیباست.

در کتابهای تاچ استون و کتابهای فور کرونز نیز گرامر زیبا توضیح داده شده است.

کتاب فارسی تافل رهنما نیز کتاب جامعی درزمینه گرامر انگلیسی می باشد.

٣,٥١٢
طلایی
٢
نقره‌ای
٦٨
برنزی
١٣
تاریخ
١ ماه پیش

پاسخ شما