نقش ها و مسئولیت های مدیریت های مختلف بانک در اقدامات بازاریابی درحوزه سازمان
کدام گزینه جزو نقش ها و مسئولیت های مدیریت های مختلف بانک در اقدامات بازاریابی درحوزه
سازمان است؟
انتخاب و جذب کارکنان در حوزه ستادی و شعب به صورت هدفمند و متناسب با نقش آنها در جریان بازاریابی
بخشی از ارزیابی کیفیت خدمات توسط مشتریان به نحوه تعامل کارکنان با آنها بستگی دارد
تأمین رضایت مشتریان به یکی از شاخص های کلیدی در ارزشیابی، ارتقاء و ...غیره تبدیل شود
طراحی فرایندهای ارائه خدمات بر اساس سه اصل سرعت، سهولت ودقت بر اساس خواسته مشتریان
٢ پاسخ
گزینه اول "انتخاب و جذب کارکنان در حوزه ستادی و شعب به صورت هدفمند و متناسب با نقش آنها در جریان بازاریابی" جزو نقشها و مسئولیتهای مدیریتهای مختلف بانک در اقدامات بازاریابی در حوزه سازمان است. این اقدام مرتبط با جذب و انتخاب کارکنانی است که در فعالیتهای بازاریابی سازمان نقش داشته و میتوانند باعث افزایش کارایی و اثربخشی فعالیتهای بازاریابی شوند.