پرسش خود را بپرسید

فرق transaction type / innovation type

تاریخ
٤ هفته پیش
بازدید
٨٥

فرق

transaction type and innovation type

در پلتفروم ها چیه ؟

١,٢٩٧
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٥١

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

پلتفرم های (بنیان‌های و یا بسترهای) نوآوری بر ایجاد محصولات یا خدمات جدید تمرکز دارند در حالیکه پلتفرم‌های ( بسترها و یا بنیان‌های) تراکنش، خرید یا فروش کالا و یا خدمات را تسهیل می کنند. پلتفرم های نوآوری بر تولید محصولات جدید از طریق یکپارچه سازی منابع تمرکز دارند و  پلتفرم‌های تراکنش بر هماهنگی تعاملات تقاضا و عرضه تاکید دارند.

* در صورت تمایل به اطلاعت بیشتر می‌توانید به سایت زیر رجوع کرده که من قسمت اول آن را برای شما به فارسی (از طریق ترجمه گوگل با کمی دستکاری جزیی) در اینجا گذاشتم.

https://typeset.io/questions/what-are-the-differences-between-innovation-platforms-and-ftdgx3vr68#
١٤,٣٤٤
طلایی
٨
نقره‌ای
٢٣٦
برنزی
١٤٦
تاریخ
٤ هفته پیش

در پلتفرمها transaction type و innovation type دو مفهوم متفاوت هستند که به شیوههای مختلف به کار گرفته میشوند :

Transaction type: این نوع به مدلهای مختلف تراکنشهایی که در پلتفرمها انجام میشود اشاره دارد. به عنوان مثال، در پلتفرمهای بازار خدمات یا کالا، تراکنشها میتوانند شامل خرید و فروش، اجاره، یا تبادل خدمات و کالا باشند.

Innovation type : این نوع به شیوههای نوآوری در پلتفرمها اشاره دارد که میتواند شامل نوآوریهای محصولی، فرآیندی، بازاریابی یا سازمانی باشد. نوآوریها میتوانند به بهبود محصولات، خدمات، فرآیندهای کسب و کار یا روشهای بازاریابی کمک کنند. 

  بنابراین transaction type بیشتر به نحوه انجام تراکنشها و مبادلات در پلتفرمها مربوط میشود، در حالی که  innovation type به روشهایی که پلتفرمها برای نوآوری و پیشرفت استفاده میکنند، اشاره دارد.

١٧,٦١٥
طلایی
٢٣
نقره‌ای
٣٦٤
برنزی
١٦٨
تاریخ
٤ هفته پیش

پاسخ شما