پرسش خود را بپرسید
مفهوم " Customer Journey" در بازاریابی
٣ هفته پیش
٥٣
مفهوم اصطلاح
" Customer Journey"
در بازاریابی چیه ؟
٢,٦٤٥
٠
٠
١٠٨
٢ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
سفرمشتری: در واقع سفر یا مسیری است که مشتری از لحظه آشنایی با برند و محصولات مورد نظرش تا هنگام خرید و بعد از آن پشت سر میگذارد.
٧,٣١٣
٥
٩٣
٤٣
٣ هفته پیش
تجربه مشتری (CX) چیست؟ تجربه مشتری (CX) به نحوه تعامل یک کسبوکار با مشتریان خود در هر نقطه از سفر خریدشان اشاره میکند - از بازاریابی گرفته تا فروش تا خدمات مشتری و در هر نقطهای از این بین. تا حد زیادی، مجموع تمام تعاملات یک مشتری با برند شما است.
٥٠١
٠
٣
٠
٣ هفته پیش