پرسش خود را بپرسید

مفهوم " Customer Journey" در بازاریابی

تاریخ
٣ هفته پیش
بازدید
٥٣

مفهوم اصطلاح 

 " Customer Journey" 

در بازاریابی چیه ؟

٢,٦٤٥
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١٠٨

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

سفر‌مشتری: در واقع سفر یا مسیری است که مشتری از لحظه آشنایی با برند و محصولات مورد نظرش  تا هنگام خرید و بعد از آن پشت سر می‌گذارد.  

٧,٣١٣
طلایی
٥
نقره‌ای
٩٣
برنزی
٤٣
تاریخ
٣ هفته پیش

تجربه مشتری (CX) چیست؟ تجربه مشتری (CX) به نحوه تعامل یک کسب‌وکار با مشتریان خود در هر نقطه از سفر خریدشان اشاره می‌کند - از بازاریابی گرفته تا فروش تا خدمات مشتری و در هر نقطه‌ای از این بین. تا حد زیادی، مجموع تمام تعاملات یک مشتری با برند شما است.

تاریخ
٣ هفته پیش

پاسخ شما