پرسش خود را بپرسید

مفهوم " Customer Journey" در بازاریابی

تاریخ
٢ ماه پیش
بازدید
٦٦

مفهوم اصطلاح 

 " Customer Journey" 

در بازاریابی چیه ؟

٣,٠٩٧
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
١١٢

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

سفر‌مشتری: در واقع سفر یا مسیری است که مشتری از لحظه آشنایی با برند و محصولات مورد نظرش  تا هنگام خرید و بعد از آن پشت سر می‌گذارد.  

١٠,١٣٤
طلایی
٧
نقره‌ای
١٣٤
برنزی
٦١
تاریخ
٢ ماه پیش

تجربه مشتری (CX) چیست؟ تجربه مشتری (CX) به نحوه تعامل یک کسب‌وکار با مشتریان خود در هر نقطه از سفر خریدشان اشاره می‌کند - از بازاریابی گرفته تا فروش تا خدمات مشتری و در هر نقطه‌ای از این بین. تا حد زیادی، مجموع تمام تعاملات یک مشتری با برند شما است.

تاریخ
٢ ماه پیش

پاسخ شما