پرسش خود را بپرسید

ترجمه ی متن False memories can even be planted from...

تاریخ
٣ هفته پیش
بازدید
٣٥

سلام وقتتون بخیر میشه توی این ترجمه ی عمومی کمکم کنین؟

False memories can even be planted from scratch. Give people a selection of childhood memories, three of which are true and one is false ( the experimenters collaborate with parents), and many subjects will come to believe, quiet strongly, that all were genuine experiences. You can can win adult volunteers that they were lost in a shopping mall as a child even though parents can frame that such an event never took place , he says.

١٤١
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٣

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

  حتی ممکن است خاطرات جعلی از ابتدا کاشته شوند. به افراد مجموعهای از خاطرات کودکی بدهید، که سه مورد از آنها واقعی و یکی جعلی است (آزمایشگران با والدین همکاری میکنند)، و بسیاری از شرکتکنندگان به قوت قلب شروع به باور این میکنند که همه آنها تجربیات واقعی بودهاند. شما میتوانید داوطلبان بزرگسال را متقاعد کنید که در کودکی در یک مرکز خرید گم شدهاند، حتی اگر والدین تأیید کنند که چنین رویدادی هرگز رخ نداده است، او میگوید.  

١٥,١٨٣
طلایی
٢٠
نقره‌ای
٣١٧
برنزی
١٥٣
تاریخ
٣ هفته پیش

خاطرات نادرست/دروغین را می توان از ابتدا در ذهن کاشت.(به خورد ذهن داد) از خاطرات دوران کودکی انتخاب هایی را به افراد القا کنید که سه مورد از آن‌ها درست و یکی نادرست است (آزمایش‌کنندگان با والدین همکاری می‌کنند). بسیاری از سوژه‌ها به این باور خواهند رسید که همه تجربیات حقیقی بوده‌اند.  او می‌گوید می‌توانید داوطلبان بالغی را که در کودکی در یک مرکز خرید گم شده‌اند بیایید اگرچه والدین شان معتقدند که چنین رویدادی هرگز رخ نداده است.

٧,٢٧٩
طلایی
٥
نقره‌ای
٩٣
برنزی
٤٣
تاریخ
٣ هفته پیش

پاسخ شما