پرسش خود را بپرسید

straight but not narrow یعنی چه؟

تاریخ
٢ ماه پیش
بازدید
١٧٧

فکر  کنم راجب گرایشات جنسی باشه

٥ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

The phrase "straight but not narrow" is a slang expression that originated in the 1960s and 1970s. It's often used to describe someone who is openly gay, lesbian, or queer, but doesn't conform to traditional gender norms or expectations.

عبارت "straight but not narrow" یک عبارت عامیانه که از دهه 1960 و 1970 سرچشمه گرفته است.

 اغلب برای توصیف فردی که آشکارا همجنسگرا، لزبین یا دگرباش است، اما با هنجارها یا انتظارات جنسیتی سنتی مطابقت ندارد، استفاده می شود.

٣١٢,٩٢٦
طلایی
٢١٥
نقره‌ای
٣,٤٧٢
برنزی
٢,٠٧٧
تاریخ
٢ ماه پیش

به شخصی اشاره دارد که گرایش دگرجنس گرا دارد، اما آنها ذهنی باز دارند و گرایش جنسی فرد را می پذیرند. 

 همچنین یک سازمان غیرانتفاعی به نام Straight but Not Narrow (SBNN) وجود دارد و یک موسسه خیریه است که بر جوانان مستقیم، بزرگسالان جوان تمرکز دارد و تلاش می‌کند تا بر ادراک و رفتار نسبت به همسالان LBGT خود تأثیر مثبت بگذارد.

٢٠٦
طلایی
٠
نقره‌ای
٢٤
برنزی
٤
تاریخ
٢ ماه پیش

عبارت "straight but not narrow" به فردی اشاره دارد که هرچند هتروسکشوال (straight) است، اما دارای ذهنی باز و پذیرای افراد و ایدههای متنوع است (not narrow minded). این اصطلاح به کسانی گفته میشود که از حقوق افراد LGBTQ+ حمایت میکنند و به عنوان متحدان (allies) در کنار آنها ایستادهاند . به عبارت دیگر، این افراد در عین حال که خود را هتروسکشوال میدانند، در برابر سایر گرایشهای جنسی تعصبی ندارند و آنها را میپذیرند 

٢٢,٤٣٣
طلایی
٣٣
نقره‌ای
٥٠٤
برنزی
١٩٣
تاریخ
٢ ماه پیش

زنان مبتلا به آندروفیلیا به جای پذیرش هویت جنسی «دگرجنس‌گرا»، خود را «بیشتر دگرجنس‌گرا» یا «راست، اما نه محدود» معرفی می‌کنند و از نظر مشخصات سلامت جنسی و روانی و رشدشان از سایر زنان متمایز هستند. مسیرها

تاریخ
٢ ماه پیش

عبارت "straight but not narrow" به معنای "مستقیم (دگرجنس‌گرا) اما با ذهنی باز و پذیرنده" است. این اصطلاح به کار می‌رود تا نشان دهد که فردی که به صورت جنسی دگرجنس‌گراست، اما نسبت به افراد با گرایش‌های جنسی متفاوت و دیگر تفاوت‌های اجتماعی و فرهنگی، نگرشی باز و پذیرا دارد. این عبارت معمولاً برای تأکید بر حمایت از حقوق و برابری افراد LGBTQ+ و نشان دادن همبستگی با آن‌ها استفاده می‌شود.

٥,٨٤١
طلایی
٥
نقره‌ای
١٥٩
برنزی
٦٥
تاریخ
٢ ماه پیش

پاسخ شما