پرسش خود را بپرسید
مراحل ثبت امضا الکترونیکی
٤ ماه پیش
٩٥
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
برای ثبت امضا الکترونیکی در ایران، شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:
ابتدا باید به سایت مرکز صدور گواهی الکترونیکی دولتی مراجعه کنید و در قسمت مربوطه برای دریافت گواهی امضای دیجیتال ثبتنام کنید
پس از ورود به سامانه، باید اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و نوع گواهی و محصول مورد نظر را انتخاب کنید
مرحله بعدی پرداخت هزینههای مربوط به صدور گواهی است. با در دست داشتن کد رهگیری که پس از پرداخت دریافت میکنید، باید به نزدیکترین دفتر ثبتنام مراجعه کرده و برای دریافت گواهی اقدام نمایید
پس از دریافت توکن، باید آن را به سیستم خود متصل کنید و مراحل نصب و استفاده از آن را دنبال کنید
این فرآیند به شما امکان میدهد تا اسناد و قراردادهای خود را به صورت الکترونیکی و با امنیت بالا امضا کنید.
٢٥,١٣١
٣٩
٦١٣
١٩٧
٤ ماه پیش
البته بدون مراجعه به دفتر ثبت و دریافت توکن هم میشه