پرسش خود را بپرسید

مفهوم"Customer lifetime value (CLV)"

تاریخ
٦ ماه پیش
بازدید
١٠٣

مفهوم

"Customer lifetime value (CLV)" 

در دنیای بازاریابی چیه ؟

٤,٤٢٧
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
١٩٩

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

"Customer Lifetime Value" (CLV) یا ارزش مشتری در طول عمر، یک مفهوم مهم در دنیای بازاریابی است که به ارزش مالی یک مشتری برای یک شرکت در طول زمان اشاره دارد.

به طور خاص:

- CLV به میزان سود یا درآمدی اشاره دارد که یک شرکت از یک مشتری در طول رابطه با او به دست می‌آورد.

- این مفهوم به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بفهمند کدام مشتریان ارزشمندتر هستند و باید روی آنها تمرکز کنند.

- شرکت‌ها با محاسبه CLV می‌توانند تصمیم‌گیری بهتری در مورد سرمایه‌گذاری بر روی جذب، حفظ و توسعه مشتریان داشته باشند.

- این شاخص به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بودجه بازاریابی را به طور موثرتری تخصیص دهند و بر روی مشتریان پردرآمدتر تمرکز کنند.

در مجموع، CLV یک شاخص کلیدی در بازاریابی است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مشتریان ارزشمندتر را شناسایی و مدیریت کنند.

٢٥,٢٠٩
طلایی
٣٩
نقره‌ای
٦١٥
برنزی
١٩٧
تاریخ
٦ ماه پیش

ارزش طول عمر مشتری، (به انگلیسی: Customer Lifetime Value) در بازاریابی ارزش طول عمر هر مشتری، برابر پیش‌بینی سود خالص از آن مشتری، در تعاملات آینده با آن مشتری است.

١٣,٤٥٧
طلایی
٨
نقره‌ای
٤٩٤
برنزی
٩٨
تاریخ
٦ ماه پیش

پاسخ شما