کارکنان که یکی از عوامل اساسی بازاریابی اند
در خصوص کارکنان که یکی از عوامل اساسی بازاریابی بوده کدام گزینه صحیح می باشد؟
عنصر کارکنان بیانگر فلسفه بازاریابی داخلی است
توانایی بازاریابی هر شرکتی برابر است با توانایی افراد و کارکنان آن سازمان
کارکنان بانک از حالت ارایه دهنده و صرف خدمات به فروشندگان خدمات تبدیل شوند
همه موارد
١ پاسخ
گزینه صحیح این است:
توانایی بازاریابی یک سازمان به طور مستقیم وابسته به توانایی و عملکرد کارکنان و اعضای آن است. کارکنان بازاریابی نه تنها در ارتباط مستقیم با مشتریان قرار دارند بلکه مسئولیتهای دیگری مانند طراحی استراتژیهای بازاریابی، توسعه محصولات، ارتباط با رقبا و ... را نیز بر عهده دارند. بنابراین، توانایی بازاریابی هر سازمان به طور معمول به توانایی کارکنان آن وابسته است.