تبادل نظر طراحی کاراکتر
سلام میخوام یک کاراکتر برای برند آلوچه و لواشک طراحی کنم به نظرتون چه ویژگی هایی داشته باشه جذابش میکنه؟
٢٠ پاسخ
ایدههایی برای کاراکتر برند آلوچه و لواشک:
شخصیتهای انسانی:- خانوادهای شاد و صمیمی: این شخصیتها میتوانند دور هم جمع شوند و از خوردن آلوچه و لواشک لذت ببرند. این نشاندهنده حس خانوادگی و صمیمیت برند است.
- کودک بازیگوش: این شخصیت میتواند از خوردن آلوچه و لواشک لذت ببرد و نشاندهنده سرگرمکننده و هیجانانگیز بودن برند باشد.
- مادربزرگ مهربان: این شخصیت میتواند خاطرات خوش دوران کودکی و طعم لذیذ آلوچه و لواشک را تداعی کند.
- کشاورز شاد: این شخصیت میتواند نشاندهنده طبیعی و ارگانیک بودن آلوچه و لواشک باشد.
- روباه حیلهگر: این شخصیت میتواند نشاندهنده طعم ترش و ملس آلوچه باشد.
- خرس بامزه: این شخصیت میتواند نشاندهنده شیرینی و لذیذ بودن لواشک باشد.
- پرنده شاد: این شخصیت میتواند نشاندهنده طراوت و تازگی آلوچه و لواشک باشد.
- جن پری آلوچه: این شخصیت میتواند جادوی طعم آلوچه و لواشک را نشان دهد.
- اژدهای لواشک: این شخصیت میتواند قدرت و هیجان طعم لواشک را نشان دهد.
- موجود فضایی عاشق آلوچه: این شخصیت میتواند نشاندهنده منحصر به فرد بودن و خاص بودن طعم آلوچه و لواشک باشد.
- شخصیت باید با ارزشها و پیام برند شما مطابقت داشته باشد.شخصیت باید به یاد ماندنی و جذاب باشد.شخصیت باید برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد.شخصیت باید با طیف وسیعی از محصولات شما سازگار باشد.
- از یک مسابقه برای طراحی کاراکتر برند خود استفاده کنید.با یک آژانس تبلیغاتی برای ایجاد کاراکتر برند خود همکاری کنید.
- از شخصیتهای موجود در فرهنگ عامه استفاده کنید.
۱.)رنگارنگ بودن طرح تا بیشتر جذاب باشد ...
۲.) از کاراکتر حیوانات یا کارتون های پرطرفدار مانند ((باب اسفنجی)) که دستش لواشک باشه ...
۳.) از یک ادیتور حرفه ای برای طراحی پوستر محصول استفاده کنید ..
در طراحی بسته بندی محصولات بالاخص کودکان بایدگوناگونی رنگ و کاراکتر کارتونی یا حیوانی و جنبه فان بودن موضوع رعایت شود تا بیشتر چشمنواز کودکان باشد و محصول حتما ارزان قیمت حتی کوچک طراحی شود تا همه طیف ها بهره مند شوند و حوزه سلامت هم در آن حتما رعایت شود تا بتوان آن محصول را در فروشگاهها بیشتر دید
داخل چشمای این سگه رو ادیت کن بجاش آلوچه ترش بزار
سلام!
برای طراحی کاراکتر برای برند آلوچه و لواشک، میتوانید به ویژگیهای زیر توجه کنید تا جذابیت بیشتری به کاراکتر ببخشید:
- شادابی و سرزندگی: کاراکتر میتواند با یک لبخند زیبا و چشمان پر انرژی نمایان شود، این ویژگیها جذابیت و شادابی را به او میبخشند.
- رنگارنگی: از رنگهای زنده و روشن استفاده کنید که با محصولات آلوچه و لواشک سازگار باشند و از طریق آنها جذابیت بیشتری به کاراکتر ببخشند.
- وفاداری به موضوع: مثلاً اگر محصولات آلوچه و لواشک از میوهها ساخته میشوند، میتوانید کاراکتر را با یک لباسی که شباهت به میوه دارد، طراحی کنید.
- بروزبخشی و مد: کاراکتر میتواند با استفاده از لباسها و لوازم جذاب و مدرن، به روز بوده و جذابیت بیشتری داشته باشد.
دوستداشتنی و دلفریب: کاراکتر باید دوستداشتنی و دلفریب باشد تا مشتریان به راحتی با او ارتباط برقرار کنند و به محصولات برند شما علاقهمند شوند.
این توصیفات به شما کمک میکنند تا یک کاراکتر جذاب و متناسب با برند آلوچه و لواشک خود طراحی کنید.
یه آلوچه که چشم دهن دست و پا داره و خوشحاله
میتونید از میوه های ترشی که طرفدار بیشتری بین مردم دارن استفاده کنید و اسمی که برای اون انتخاب کردید یه فونت خوب براش بزارید و به کاراکتر اضافه کنید و اینکه رنگش هم از نظر روانشناسی شاد باشه تا بیننده حس خوبی پیدا کنه جذب بشه
میتونی از میوه های که برای تهیه آلوچه و لواشک استفاده میکنند استفاده کنی مثل آلو یا گوجه سبز و نسبت به درجه ترشی که داره حالت صورتش تنظیم کنی، به نظرم چهره های خنده دار و جذاب نظر بیشتری به خودش جلب میکنه...
درختی مملواز لواشک و بچه ای که زیر آن درخت در حال خوردن لواشک هاست و از خوردن آنها به وجد آمده
برای طراحی کاراکتر برند آلوچه و لواشک، میتوانید به ویژگیهای زیر توجه کنید:
1. رنگارنگ و شاد: از رنگهای جذاب و شاد استفاده کنید تا کاراکتر شما برای مخاطبان جذاب تر به نظر بیاید.
2. خندان و دوست داشتنی: یک لبخند دلانگیز و صورت خوشصورت میتواند کاراکتر شما را دوست داشتنی تر نشان دهد.
3. ابزار یا لباس منحصر به فرد: از یک ابزار یا لباس خلاقانه برای کاراکتر استفاده کنید تا آلوچه و لواشک را به خوبی نمایش دهید.
4. حالات مختلف: این کاراکتر میتواند در حالات مختلف، مثلاً خورده شده، خوابیده، و ... نمایش داده شود تا جذابیت بالاتری پیدا کند.
5. نام منحصر به فرد: یک نام منحصر به فرد برای این کاراکتر انتخاب کنید تا آسانتر به یاد مخاطبان بماند.
6. همخور با محصول: حالات و عملکردهای این کاراکترو با آلوچه و لواشک همخور باشد تا تاثیر بسزائى در جذابیت آن بذارد
کاراکتری مستطیل شکل و خندان که با زبانش دور دهان خودش رو پاک میکنه میتونه جذب کننده باشه
انتخاب عکس های لواشک و یک بچه کنار آن یا کاراکتر یا بازیگر معروفی درحال خوردن آن لواشک
کارکتری با لباس یا موهایی از جنس لواشک با سبدی که میوه توشه
هر شخصیتی که بود حتما آب دهنش راه افتاده باشه. چون اولین چیزی که با شنیدن اسم لواشک برامون پیش میاد همینه. آب دهنمون راه میفته🤤
استفاده از شخصیت های کودکانه و شاد:
کاراکتری با چهره ای گرد و لپ های برجسته که به راحتی با کودکان ارتباط برقرار کند.
استفاده از رنگ های شاد و زنده مانند زرد، نارنجی و قرمز که توجه کودکان را جلب کند.
ایجاد شخصیت های میوه ای:
طراحی کاراکترهایی که خود به صورت آلوچه یا لواشک باشند و ویژگی های انسانی داشته باشند.
استفاده از حالت های چهره و حرکات بدن برای ایجاد شخصیت های جذاب و دوست داشتنی.
ترکیب ویژگی های سنتی و مدرن:
استفاده از لباس ها و اکسسوری های سنتی ایرانی مانند لباس محلی، روسری و غیره.
ترکیب این ویژگی های سنتی با طراحی مدرن و امروزی برای جذابیت بیشتر.
😁به نظر من از زبون به عنوان کاراکتر ااستفاده کن
به نظر من کار مسیح جوادی برای برندی بهنام نابیتو بهترین منبع ایده است:
https://www.behance.net/gallery/73516673/Nabito-Fruit-leather
صرفا یک شخصیت نمیتواند مفید باشد چون باید طعمهای مختلف محصول را خیلی سریع به خریدار معرفی کند و حتی اگر قصدی هم نداشته، او را مجذوب کند.
همچنین حس مصرفکننده را بعد مصرف آن نشان دهد و او را یاد تجربه قبلی بندازد. شخصیت باید برجسته و بزرگ باشد تا مصرفکننده بتواند آن را در میان محصولات مشابه دیگر شناسایی کند. همینطور باید برای کودکان و البته بانوان جذابیت داشته باشد و انتخاب رنگ مناسب هم که از بدیهیات است که این دیگر هنر طراح را میطلبد.
تا حد امکان شخصیتی انتخاب شود که رنگوبوی ایرانی داشته باشد. برای مثال انتخاب شخصیتی نظیر باب اسفنجی اصلا مناسب نیست.
نمیدونم تا چه حد اجراییه برای شما ولی ایده ی من خلق یه ایموجیه
همونجوری که مثلا برای یه چیز خنده دار از این ایموجی😂
استفاده میکنیم یا مثلا برای بی تفاوت نشون دادن خودمون نسبت به چیزی از این ایموجی🗿 استفاده میکنیم تو اینجام مثلا برای نشون دادن ترش بودن و ملس بودن مزه میشه یه ایموجی مثلا همین شکلک صورت رو با چشمای بسته شده از شدت ترشی طراحی کرد که در کنار این شکلک دو تا دست کوچولو هم واسش طراحی کرد که دارن لواشکو نگه میدارن
ولی بیس و پایه اصلی کار رو همین ایموجیه شکلک برقراره
به نظر من یکی از قالب ترین میوه های استفاده شده توی کالا مثل سیب یا آلو تبدیل به یک کاراکتر بشه جذاب تره و اینکه برای همه آشناست و به شکلی باشه که انگار لباشو از شدت ترشی زیاد جمع کرده و قیافه شادی داشته باشه با یک چشم باز و یک چشم بسته که انگار داره چشمک میزنه.
بهترین روش برای برند آلوچه موضوعاتیه که مزه ترش را برای مخاطب بتونه تداعی کنه .
مثل : امسال آلوچه را با نمک خوردی ؟
مثل: آلبالو با نمک قدیمی نمیشه .
هر کاراکتری که هست باید تداعی کننده محصول در ذهن مخاطب باشه تا جذاب واقع بشه
چشمای ریز شده ی یک گربه ی خندونه که نشون دهنده ی ترشی باشه بنظرم با حال میشه