پرسش خود را بپرسید

تفاوت میان کلمه Offence & Crime

تاریخ
٢ هفته پیش
بازدید
١٣٢

سلام وقتتون بخیر 

استاد دانشگاه ما یه تحقیق داده که از این قراره ما باید فرق بین این دو کلمه رو براش توضیح بدیم و اینکه ایشون توی یه مصاحبه ای رفته بودن و اونجا هم همین سوال رو ازشون پرسیده بودن گفتن بد نیست که ما هم این جواب موضوع رو بدونیم.

حالا گفتم از شما یه راهنمایی بگیرم.     تشکر

١٤
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
٢

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

اصطلاحات "crime" و "offense" اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما تفاوت های ظریفی دارند. crime به هر عمل یا رفتاری اطلاق می شود که قانون را نقض می کند، در حالی که offense اصطلاح گسترده تری است که می تواند شامل خطاهای کیفری و مدنی باشد. Crimes به دلیل نقض قوانین جزایی offenses محسوب می شوند، اما همه offenses ،crimes نیستند. شدت مجازات برای یک offense توسط نظام حقوقی مربوطه و دادگاه تعیین می شود. در برخی از حوزه های قضایی، اصطلاحات «crime» و «offense» به جای یکدیگر استفاده می شوند و هیچ تمایز قانونی خاصی بین این دو وجود ندارد. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که شدت مجازات برای یک offense توسط نظام حقوقی مربوطه و دادگاه تعیین می شود.

به عبارتی  offense یعنی جنحه(هر عمل خلاف قانونی که برای هریک از انواع آن در مجموعه قوانین جزایی، مجازات درخواست شده باشد)

در حالی که crime  یعنی جُرم(فعل یا ترک فعلی که نقض قانون تلقی می شود و سزاوار کیفر با مجازات حبس است)

٢٢٩,٦٧٩
طلایی
١٣٠
نقره‌ای
٣,٠٨٣
برنزی
١,٥٨٠
تاریخ
٢ هفته پیش

Offence و Crime هر دو به اعمال غیرقانونی اشاره دارند، اما تفاوت‌های مهمی بین آن‌ها وجود دارد. 

Crime به معنای جرم یا جنایت است و به اعمالی اشاره دارد که توسط قانون تعریف شده‌اند و مجازات‌های خاصی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر، جرم یک عمل خلاف قانون است که با تعداد مشخصی از مجازات‌های قانونی همراه است.

اما Offence به معنای تخلف یا خطای کوچکتر است و ممکن است شامل اعمال کوچکتر یا نادیده گرفتن قوانین کمتر شدید باشد. به عبارت دیگر، تخلفات معمولاً در سطح پایین‌تر قانون قابل تشخیص هستند و مجازات‌های سبک‌تر و کمتر سختگیرانه را در پی دارند.

بنابراین، اصطلاح Crime بیشتر برای اعمال جدی و جبران ناپذیر استفاده می‌شود، در حالی که Offence بسط داده شده تر است و ممکن است شامل اقدامات کوچکتر و کم اهمیت  باشد

٣٧,٩٥٣
طلایی
٨
نقره‌ای
١١٠
برنزی
٢٤٥
تاریخ
٢ هفته پیش

پاسخ شما