پرسش خود را بپرسید
کدام بعد کیفیت خدمات؟
١١ ماه پیش
٢٣٨
عبارت «میزان اعتماد و اطمینانی که مشتري به این باور برسد که ارائه کننده خدمات، لیاقت انجام خـدمت
را خواهد داشت.» بیانگر کدام بعد کیفیت خدمات است؟
١٦ %
تضمین
١ پاسخ
٠ %
پاسخگویی
٠ %
همدلی
٨٣ %
قابلیت اطمینان
٥ پاسخ
٤,٢٢٧
٠
١
١٨٨
٦ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
عبارت «میزان اعتماد و اطمینانی که مشتری به این باور برسد که ارائهکننده خدمات، لیاقت انجام خدمت را خواهد داشت» بیانگر بعد اعتماد (Reliability) کیفیت خدمات است. این بعد به توانایی ارائهدهنده خدمات در ارائه خدمات بهطور مداوم و قابلاعتماد اشاره دارد و شامل اطمینان مشتری به اینکه خدمات بهطور صحیح و بهموقع انجام میشود، میباشد.
٨٠
٠
٠
١
٥ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی اول
٥٥
٠
٠
١
١٠ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٥٤١,٧٩١
٣٥١
٣,٨٤٥
٢,١٩٧
١٠ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٣٦,٩١٩
٨
٦٠٦
٣٨١
١٠ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٤,٤٨٣
٥
١٠٥
١٤
١٠ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
١٥,٤٥٨
٩
٥٠٥
١٠٩
١٠ ماه پیش