پرسش خود را بپرسید
کدام بعد کیفیت خدمات؟
١ سال پیش
٢٦٣
عبارت «میزان اعتماد و اطمینانی که مشتري به این باور برسد که ارائه کننده خدمات، لیاقت انجام خـدمت
را خواهد داشت.» بیانگر کدام بعد کیفیت خدمات است؟
١٦ %
تضمین
١ پاسخ
٠ %
پاسخگویی
٠ %
همدلی
٨٣ %
قابلیت اطمینان
٥ پاسخ
٤,٢٩٣
٠
١
١٩٢
٦ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
عبارت «میزان اعتماد و اطمینانی که مشتری به این باور برسد که ارائهکننده خدمات، لیاقت انجام خدمت را خواهد داشت» بیانگر بعد اعتماد (Reliability) کیفیت خدمات است. این بعد به توانایی ارائهدهنده خدمات در ارائه خدمات بهطور مداوم و قابلاعتماد اشاره دارد و شامل اطمینان مشتری به اینکه خدمات بهطور صحیح و بهموقع انجام میشود، میباشد.
١٠٠
٠
٠
١
٨ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی اول
٥٥
٠
٠
١
١ سال پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٥٤٤,٥٤٢
٣٥١
٣,٨٤٧
٢,٢٠٨
١ سال پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٣٨,٢١٧
٨
٦٠٧
٣٩١
١ سال پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٤,٥٢٣
٥
١٠٥
١٥
١ سال پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
١٦,٥٥٢
٩
٥٠٦
١١٢
١ سال پیش