پرسش خود را بپرسید
کدام بعد کیفیت خدمات؟
٧ ماه پیش
٢٠٣
عبارت «میزان اعتماد و اطمینانی که مشتري به این باور برسد که ارائه کننده خدمات، لیاقت انجام خـدمت
را خواهد داشت.» بیانگر کدام بعد کیفیت خدمات است؟
١٦ %
تضمین
١ پاسخ
٠ %
پاسخگویی
٠ %
همدلی
٨٣ %
قابلیت اطمینان
٥ پاسخ
٣,٩٧٣
٠
٠
١٧٢
٦ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
عبارت «میزان اعتماد و اطمینانی که مشتری به این باور برسد که ارائهکننده خدمات، لیاقت انجام خدمت را خواهد داشت» بیانگر بعد اعتماد (Reliability) کیفیت خدمات است. این بعد به توانایی ارائهدهنده خدمات در ارائه خدمات بهطور مداوم و قابلاعتماد اشاره دارد و شامل اطمینان مشتری به اینکه خدمات بهطور صحیح و بهموقع انجام میشود، میباشد.
٤٠
٠
٠
١
١ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی اول
٥٥
٠
٠
١
٦ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٥٣٧,٣٥٣
٣٤٩
٣,٨٤١
٢,١٨٩
٦ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٣٤,٧٤٣
٨
٦٠٥
٣٦٢
٦ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٤,٤٠٢
٥
١٠٤
١٤
٦ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
١٣,٦٧٣
٨
٤٩٤
٩٨
٦ ماه پیش