پرسش خود را بپرسید
کدام بعد کیفیت خدمات؟
١ سال پیش
٢٤٥
عبارت «میزان اعتماد و اطمینانی که مشتري به این باور برسد که ارائه کننده خدمات، لیاقت انجام خـدمت
را خواهد داشت.» بیانگر کدام بعد کیفیت خدمات است؟
١٦ %
تضمین
١ پاسخ
٠ %
پاسخگویی
٠ %
همدلی
٨٣ %
قابلیت اطمینان
٥ پاسخ
٤,٢٨٩
٠
١
١٩٠
٦ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
عبارت «میزان اعتماد و اطمینانی که مشتری به این باور برسد که ارائهکننده خدمات، لیاقت انجام خدمت را خواهد داشت» بیانگر بعد اعتماد (Reliability) کیفیت خدمات است. این بعد به توانایی ارائهدهنده خدمات در ارائه خدمات بهطور مداوم و قابلاعتماد اشاره دارد و شامل اطمینان مشتری به اینکه خدمات بهطور صحیح و بهموقع انجام میشود، میباشد.
١٠٠
٠
٠
١
٥ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی اول
٥٥
٠
٠
١
١٠ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٥٤٢,٤٩٩
٣٥١
٣,٨٤٥
٢,٢٠١
١٠ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٣٧,٣٢١
٨
٦٠٦
٣٨٤
١٠ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٤,٥٠٣
٥
١٠٥
١٤
١١ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
١٥,٧٥٨
٩
٥٠٥
١١٠
١١ ماه پیش