پرسش خود را بپرسید

ترجمه این متن و راهنمایی میکنید؟

تاریخ
٧ ماه پیش
بازدید
٩٥

Generative artificial intelligence may not bring the kind of change in education often discussed. If and how AI should be designed and used in education remains an active question. The appeal of learning alone with chatbots may wear off quickly. Even if perfected, such tools may be cumbersome and fail to produce improvement. Personalization in education should vary learner paths not to reach the same learning levels but different ones that fulfil individual potential. More evidence is needed to understand whether AI tools can change how 
students learn, beyond the superficial level of correcting mistakes. By simplifying the process of obtaining answers, such tools could have 
a negative impact on student motivation to perform independent research and derive solutions. Their spread could magnify versions of risks mentioned throughout this report. For instance, different learning speeds between students may be mismanaged, widening achievement gaps.

١,٣٧٩
طلایی
٠
نقره‌ای
٣
برنزی
٣٣

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

با سلام و احترام 

هوش مصنوعی مولد ممکن است نتواند آن نوع تغییری که اغلب مورد بحث قرار می گیرد را در آموزش ایجاد کند.
لزوم و چگونگی طراحی و استفاده از هوش مصنوعی در آموزش همچنان به عنوان یک سوال باقی می ماند.
جذابیت یادگیری انفرادی از طریق چت بات‌ها ممکن است به سرعت از بین برود.
چنین ابزارهایی ،حتی در صورت تکامل  ممکن است دست و پاگیر باشند و نتوانند پیشرفتی را ایجاد کنند.
انفرادی کردن آموزش باید مسیرهای دانش آموز را  به گونه ای تغییر دهد که همگی به سطوح یادگیری یکسانی منتهی نشوند بلکه به سطوح متفاوتی  ختم شوندکه استعدادهای فردی را شکوفا کند.
برای فهمیدن اینکه آیا ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند فراتر از اصلاح سطحی اشتباهات ، نحوه یادگیری دانش آموزان را نیز تغییر دهند، به شواهد بیشتری نیاز است.
چنین ابزارهایی با تسهیل فرآیند رسیدن به پاسخ،  می توانند 
بر انگیزه دانش آموزان برای انجام تحقیقات مستقل و استخراج راه حل،  تأثیر منفی داشته باشند.
شیوع این موارد می تواند انواعی از آسیب های ذکر شده در این گزارش را بزرگتر کند.
به عنوان مثال، سرعت های یادگیری متفاوت بین دانش آموزان در صورت مدیریت اشتباه می تواند فاصله بین دانش آموزان از نظر پیشرفت را بیشتر کند

٣,٦٥٠
طلایی
٢
نقره‌ای
٥٠
برنزی
١٥
تاریخ
٧ ماه پیش

پاسخ شما