پرسش خود را بپرسید

ترجمه این متن و راهنمایی میکنید؟

تاریخ
٧ ماه پیش
بازدید
٩٠

Improvements to efficiency may be the most promising way for digital technology to make a difference in  education. Technology is touted as being able to reduce the time students and teachers spend on menial tasks,  time that can be used in other, educationally more  meaningful activities. However, there are conflicting  views on what is meaningful. The way that education technology is used is more complex than just a substitution  of resources. Technology may be one-to-many,  one-to-one or peer-to-peer technology. It may require students to learn alone or with others, online or offline,  independently or networked. It delivers content, creates  learner communities and connects teachers with students. It provides access to information. It may be used for formal or informal  learning and can assess what  has been learned. It is used as a tool for productivity,  creativity, communication, collaboration, design and data management. It may be professionally produced or have user-generated content. It may be specific to schools and place-based or transcend time and place. As in any complex system, each technology tool involves distinct infrastructure, design, content and pedagogy, and each   may promote different types of learning.

١,٣٧٩
طلایی
٠
نقره‌ای
٣
برنزی
٣٣

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

بهبود کارایی می تواند نویدبخش ترین راه برای فناوری دیجیتالی برای تفاوت ایجاد کردن در آموزش باشد.

ادعا شده است که تکنولوژی قادر است زمانی را که دانش آموزان و معلمین صرف کارهای کوچک می کنند کاهش دهد، زمانی که می توان ان را در فعالیت های آموزشی معنادارتر دیگری  استفاده کرد.اگرچه،دیدگاه های متناقضی در رابطه با اینکه معنادار بودن به چه معناست وجود دارد. روش استفاده از فناوری آموزشی پیچیده تر از جایگزینی منابع است. ( یا روشی که فناوری آموزشی استفاده می شود، پیچیده تر از صرفا جایگزینی منابع است. فناوری ممکن است یک به چند، یک به یک یا   فناوری همتا به همتا باشد. ممکن است دانش آموزان را ملزم به یادگیری به تنهایی یا با دیگران کند، انلاین یا افلاین، مستقلانه یا به طور شبکه ای. محتوا ایجاد می کند، اجتماعاتی برای یادگیری ایجاد می کند و دانش آموزان را به معلمین متصل می کند.دسترسی به اطلاعات را فراهم می کند. می تواند به عنوان آموزش رسمی یا غیر رسمی مورد استفاده قرار گیرد و مواردی که یادگرفته شده است را تخمین بزند. به عنوان ابزاری برای ثمربخشی، خلاقیت، ارتباط، همکاری،طراحی و مدیریت داده ها به کار می رود. می تواند به طور حرفه ای تولید شود یا محتوای تولیدی توسط کاربر داشته باشد.ممکن است مخصوص مدارس و مکان محور باشد یا از زمان و مکان فراتر رود.

مثل هر سیستم پیچیده دیگری، هر ابزار فناوری مستلزم زیربنای ویژه، طراحی،محتوا و پداگوژی است، و هر  کدام ممکن است انواع مختلفی از یادگیری را ارتقا ببخشند.

٧,٦٩٧
طلایی
١
نقره‌ای
١٢
برنزی
٢٥
تاریخ
٧ ماه پیش

پاسخ شما