ترجمه درست متن It has brought small to medium...
It has brought small to medium-sized positive effects to some types of learning.
A review of 23 mathematics applications used at the primary level showed that they focused on drill and practice rather than advanced skills.
„ But it should focus on learning outcomes, not on digital inputs.
In Peru, when over 1 million laptops were distributed without being incorporated into pedagogy, learning did not improve.
In the United States, analysis of over 2 million
students found that learning gaps widened when instruction was exclusively remote.
„ And it need not be advanced to be effective. In China, high-quality lesson recordings delivered to 100 million rural students improved student outcomes by 32% and reduced urban–rural earning gaps by 38%.
١ پاسخ
با سلام
آن تاثیرات مثبت کوچک و متوسط را به انواعی از یادگیری وارد کرده است .
یک مرور از ۲۳ اپلیکیشن (نرمافزار) ریاضی که در مقطع ابتدایی استفاده میشود نشان داد که آنها بر تمرین و ممارست بیش از مهارتهای پیشرفته تمرکز دارند. اما آن باید بر نتایج یادگیری تمرکز کند نه بر ورودیهای دیجیتال.
در پرو زمانی که بیش از یک میلیون لپتاپ بدون آنکه در قالب آموزش و پرورش گنجانده شود توزیع شد یادگیری بهبود نیافت.
در آمریکا بررسی بیش از ۲ میلیون دانش آموز نشان داد که شکافهای آموزشی زمانی که آموزش منحصراً از راه دور بود گستردهتر شدند.
و برای موثر بودن نیازی به پیشرفته بودن نیست . در چین دروس ضبط شده با کیفیت بالا که به ۱۰۰ میلیون دانش دانش آموز در نقاط دور افتاده تحویل داده شد نتایج دانش آموزان را ۲۳ درصد بهبود بخشید و شکافهای شنیداری بین مناطق شهری و مناطق دور افتاده را ۳۸ درصد بهبود بخشید.