پرسش خود را بپرسید

"retarget" کردن یعنی چه؟

تاریخ
٩ ماه پیش
بازدید
١٣٥

"retarget" کردن

 یعنی چه؟

٢,٣٣٢
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٩٧

٣ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

دوباره برنامه‌ریزی کردن

هدف‌گذاری مجدد انجام دادن

دوباره هدف‌گیری کردن

٥٣,١٥١
طلایی
١٤
نقره‌ای
١٨٤
برنزی
٤٠١
تاریخ
٩ ماه پیش

ریتارگت کردن به معنی هدف گذاری مجدد کردن می باشد.

١٤
طلایی
٠
نقره‌ای
١٠
برنزی
٢
تاریخ
٩ ماه پیش

"Retarget" کردن به معنی هدایت مجدد یا هدف‌گیری مجدد است. این اصطلاح در بازاریابی و تبلیغات به معنی نمایش تبلیغات به کاربرانی است که قبلاً از وب‌سایت یا اپلیکیشن شما بازدید کرده‌اند یا با تبلیغات شما تعامل داشته‌اند.

- هدف از retarget کردن:
  • افزایش نرخ تبدیل: با retarget کردن می‌توانید کاربرانی را که علاقه‌مندی خود را به محصولات یا خدمات شما نشان داده‌اند، به مشتری تبدیل کنید.
  • افزایش آگاهی از برند: retarget کردن به افزایش آگاهی از برند شما در بین مخاطبان هدف کمک می‌کند.
  • تقویت وفاداری به برند: با retarget کردن می‌توانید مشتریان فعلی خود را به خرید مجدد تشویق کنید.
٧٨,٧٠٧
طلایی
١١٦
نقره‌ای
٧٩٧
برنزی
١,٠٤٦
تاریخ
٩ ماه پیش

پاسخ شما