پرسش خود را بپرسید

"retarget" کردن یعنی چه؟

تاریخ
١٠ ماه پیش
بازدید
١٥٥

"retarget" کردن

 یعنی چه؟

٢,٤٧٤
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١٠١

٣ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

دوباره برنامه‌ریزی کردن

هدف‌گذاری مجدد انجام دادن

دوباره هدف‌گیری کردن

٥٥,٠٥٥
طلایی
١٤
نقره‌ای
١٨٩
برنزی
٤٢٨
تاریخ
١٠ ماه پیش

ریتارگت کردن به معنی هدف گذاری مجدد کردن می باشد.

١٤
طلایی
٠
نقره‌ای
١٠
برنزی
٢
تاریخ
١٠ ماه پیش

"Retarget" کردن به معنی هدایت مجدد یا هدف‌گیری مجدد است. این اصطلاح در بازاریابی و تبلیغات به معنی نمایش تبلیغات به کاربرانی است که قبلاً از وب‌سایت یا اپلیکیشن شما بازدید کرده‌اند یا با تبلیغات شما تعامل داشته‌اند.

- هدف از retarget کردن:
  • افزایش نرخ تبدیل: با retarget کردن می‌توانید کاربرانی را که علاقه‌مندی خود را به محصولات یا خدمات شما نشان داده‌اند، به مشتری تبدیل کنید.
  • افزایش آگاهی از برند: retarget کردن به افزایش آگاهی از برند شما در بین مخاطبان هدف کمک می‌کند.
  • تقویت وفاداری به برند: با retarget کردن می‌توانید مشتریان فعلی خود را به خرید مجدد تشویق کنید.
٧٩,٩٢٢
طلایی
١١٦
نقره‌ای
٧٩٩
برنزی
١,٠٥١
تاریخ
١٠ ماه پیش

پاسخ شما