پرسش خود را بپرسید

"retarget" کردن یعنی چه؟

تاریخ
١ سال پیش
بازدید
١٦٨

"retarget" کردن

 یعنی چه؟

٢,٥١٤
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١٠١

٣ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

دوباره برنامه‌ریزی کردن

هدف‌گذاری مجدد انجام دادن

دوباره هدف‌گیری کردن

٥٧,٤٥١
طلایی
١٤
نقره‌ای
١٩٤
برنزی
٤٥٢
تاریخ
١ سال پیش

ریتارگت کردن به معنی هدف گذاری مجدد کردن می باشد.

١٤
طلایی
٠
نقره‌ای
١٠
برنزی
٢
تاریخ
١ سال پیش

"Retarget" کردن به معنی هدایت مجدد یا هدف‌گیری مجدد است. این اصطلاح در بازاریابی و تبلیغات به معنی نمایش تبلیغات به کاربرانی است که قبلاً از وب‌سایت یا اپلیکیشن شما بازدید کرده‌اند یا با تبلیغات شما تعامل داشته‌اند.

- هدف از retarget کردن:
  • افزایش نرخ تبدیل: با retarget کردن می‌توانید کاربرانی را که علاقه‌مندی خود را به محصولات یا خدمات شما نشان داده‌اند، به مشتری تبدیل کنید.
  • افزایش آگاهی از برند: retarget کردن به افزایش آگاهی از برند شما در بین مخاطبان هدف کمک می‌کند.
  • تقویت وفاداری به برند: با retarget کردن می‌توانید مشتریان فعلی خود را به خرید مجدد تشویق کنید.
٨٠,٨٩٤
طلایی
١١٧
نقره‌ای
٨٠٤
برنزی
١,٠٦٧
تاریخ
١ سال پیش

پاسخ شما