پرسش خود را بپرسید

معنی "fighter brand strategy"

تاریخ
١٠ ماه پیش
بازدید
١٦٥

معنی

 "fighter brand strategy"

چیه ؟ مثالش چیه ؟

٤,٦٤١
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
٢٠٥

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

Fighting/fighter Brand strategy

راهبردِ نام تجاری جنگنده (یا رقابت طلب)

این اصطلاح  در بازاریابی بکار می‌رود.  یک نام تجاری جنگنده کالایش را با قیمت پایین تر عرضه می‌کند تا رقبای خاصی را که در تلاش برای پایین آوردن قیمت آنها هستند، در اختیار بگیرد، و در حالت ایده آل آن ها را کنار بزند. برخلاف برندهای سنتی که با در نظر گرفتن مصرف کنندگانِ هدف طراحی می شوند، برندهای جنگنده (نام‌های تجاری ریسک پذیر) به طور خاص برای مبارزه با رقیبی ایجاد می شوند که تهدید می کند سهم بازار را از برند اصلی یک شرکت بگیرد.


Example 1: 👇

Fighter brands are usually a classic recession strategy.

Example 2: 👇

Fighter brands are one of the oldest strategies in branding.
Example 3: 👇

Unlike flanker brands or traditional brands that are designed with a set of target consumers in mind, fighter brands are specifically created to combat a competitor that is threatening to steal market share away from a company’s main brand.

٣٩,٠٢٧
طلایی
٤٧
نقره‌ای
٨٩٦
برنزی
٢٦٧
تاریخ
١٠ ماه پیش
عکس پرسش

پاسخ شما