پرسش خود را بپرسید
اجرای مؤثر برنامه های بازاریابی
١٠ ماه پیش
١٤٨
از نظر بونوما برای اجرای مؤثر برنامه های بازاریابی چه مهارتهایی الزم است؟
١٠٠ %
تشخیص مشکل–اجرایطرح–ارزیابی پیامدهایاجرا
١ پاسخ
٠ %
تشخیص مشکل–اجرای طرح–ارزیابی سطحی ازشرکت که درآن مشکل وجوددارد
٠ %
تشخیص مشکل–ارزیابی سطحی ازشرکت که مشکل دارد–اجرای طرح–ارزیابی پیامدهای اجر
٠ %
اجرای طرح–ارزیابی پیامدهای ا جرا
٤,٦٤١
٠
١
٢٠٥
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر:
گزینهی اول
گزینه 1) تشخیص مشکل–اجرای طرح–ارزیابی پیامدهای اجرا به طور کامل به چهار مهارت کلیدی بونوما اشاره میکند و ترتیب مراحل نیز صحیح است.
- دلایل:- تشخیص مشکل: اولین قدم در اجرای هر برنامه بازاریابی، شناسایی مشکلی است که باید حل شود.
- اجرای طرح: پس از شناسایی مشکل، باید طرحی برای حل آن تدوین و اجرا شود.
- ارزیابی پیامدهای اجرا: در نهایت، باید پیامدهای اجرای طرح ارزیابی شود تا مشخص شود که آیا طرح به طور موثر اجرا شده است یا خیر.
- گزینه 2) به طور کامل به چهار مهارت کلیدی بونوما اشاره نمیکند.
- گزینه 3) ترتیب مراحل اشتباه است.
- گزینه 4) به طور کامل به چهار مهارت کلیدی بونوما اشاره نمیکند و ترتیب مراحل اشتباه است.
٧٨,٧٠٧
١١٦
٧٩٧
١,٠٤٦
٩ ماه پیش