پرسش خود را بپرسید
منظور از "نامه " چیه ؟
٢ سال پیش
٥٨٩
٥ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
نامه اشاره دارد به عمر و زندگی
١٦٨,٦٦٣
٢٥٨
٤٥٨
٨٩٧
٢ سال پیش
زندگی
سرنوشت
روزگار
٦٣,٩٧١
٢٥
١,١٧٢
٢,٥٥٤
١ سال پیش
زندگی چون در انتها به وقت پیری اشاره شده
٣٠
٠
٠
٠
٢ سال پیش
البته منظور از نامه میتواند دفتر عمر و زندگانی هم باشد ولی حرف مبهم با توجه به ابیات دیگر همان قدر جوانیست که وقتی به پیری میرسیم میفهمیم
٤٤,٦٤١
٢٤
٦١٠
٤٢١
٢ سال پیش
نامه استعاره از دوران پیری است
میگوید در دفتر پیری حرفی ناخوانا و غیر قابل فهم است و آن قدر دوره جوانی است که تا به پیری و ناتوانی نرسی نمیدانی
٤٤,٦٤١
٢٤
٦١٠
٤٢١
٢ سال پیش