پرسش خود را بپرسید

یک توصیفِ زیبا و هنرمندانه برای (قلهٔ قاف)

تاریخ
٤ ماه پیش
بازدید
٢١٧

لطفا کمک کنید که در داستانِ خودم با یک بیانِ فصیح و زیبا و هنرمندانه در چندجملهٔ کوتاه خصوصیاتِ ظاهریِ  ــــ کوهِ قاف ــــ   یا   ــــ قلهٔ قاف ـــ  را توصیف کنم

فَرد از فاصبهٔ دور قلهٔ قاف را میبیند و از عظمتش متحیر میشود، شما این عظمت را توصیف کنید

٢٠
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

شکوه قله کوه قاف به شکوه توهمات بشر نمیرسه!

٨٧,٨٢٢
طلایی
٦٢
نقره‌ای
٢٠١
برنزی
١٧٨
تاریخ
٤ ماه پیش
توصیف کوه قاف:

در دوردست، قله قاف همچون نگینی درخشان بر بلندای آسمان خودنمایی می‌کرد. عظمت و شکوه آن، هر بیننده‌ای را مسحور خود می‌کرد. گویی دیواره‌ای سترگ از جنس ابر و مه، زمین را از آسمان جدا می‌کرد. قله‌ای رفیع و دست‌نیافتنی که به بلندای افسانه‌ها بود.

در پرتو طلوع خورشید، قله قاف به رنگ طلایی می‌درخشید. گویی تاجی از نور بر سر کوه نهاده شده بود. مه غلیظی دامنه‌های کوه را احاطه کرده بود و هاله‌ای از رمز و راز به آن می‌بخشید. صدای باد که در میان صخره‌ها می‌پیچید، حسی از عظمت و قدرت را به وجود می‌آورد.

هرچه فرد به کوه قاف نزدیک‌تر می‌شد، عظمت آن بیشتر آشکار می‌شد. شکوه و جلال کوه، احساس کوچکی و حقارت را در انسان زنده می‌کرد. گویی در برابر عظمت طبیعت، انسان هیچ بود.

در آن لحظه، فرد عظمت واقعی جهان را درک کرد. فهمید که انسان فقط یک ذره کوچک در این دنیای پهناور است. قله قاف، یادآور قدرت و عظمت خداوند بود و انسان را به فروتنی و تواضع دعوت می‌کرد.

با دیدن قله قاف، فرد احساس کرد که روحش پرواز می‌کند. حس رهایی و سبکی به او دست داد. گویی به دنیایی دیگر پا گذاشته بود، دنیایی که در آن عظمت و زیبایی خداوند در همه جا موج می‌زد.

قله قاف نقطه‌ای عطف در زندگی فرد بود. پس از آن روز، او به انسان دیگری تبدیل شد. انسانِی که عظمت جهان را درک کرده بود و به فروتنی و تواضع رسیده بود.

----------

این فقط نمونه‌ای از توصیف کوه قاف بود. شما می‌توانید با استفاده از خلاقیت و تخیل خودتان، تصویری زیبا و هنرمندانه از این کوه خلق کنید.

٦٨,٣٩٩
طلایی
١٠٧
نقره‌ای
٦٩٧
برنزی
٨٤٠
تاریخ
٤ ماه پیش

پاسخ شما