پرسش خود را بپرسید

بهترین بازار برای سرمایه گذاری در رکود

تاریخ
٤ ماه پیش
بازدید
٤٣٠

سلام دوستان 

بنظرتون بهترین بازار برای سرمایه گذاری در حال حاضر که میشه گفت تقریبا ئاریم رکود رو تجربه میکنیم چیه بنظرتون ؟

ملک ،ازر ، طلا ؟؟؟

٣,٧٨٧
طلایی
٠
نقره‌ای
٢
برنزی
١٨٩

٤ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

اگر ریسک پذیر هستید، بازار ارز دیجیتال.

اگر سرمایه زیادی دارید و ریسک کمی دارید، زمین بخرید، در جایی که امکان رشد داره.  آپارتمان فقط وقتی منفع داره که چند سال ساخت بخرید و بازسازی کنید.

اگر سرمایه تون کم هست، و قصد حفظ سرمایه دارید، طلا بخرید، فقط مواظب باشید دزدیده نشه.

اگر   وقت کار دارید، می تونید رو بیارید به فرآوری میوه و بسته بندی و ...، فصل میوه است، ارزون بخرید، خشک کنید و یا فرآوری کنید (لواشک ، عرقیات و ...) و بفروشید. البته این کار نیازمند فکر خوب در تبلیغات و فروش هست.

تاریخ
٣ هفته پیش

به نظر من با این مثلا حفظ ارزش دارایی‌ها عملا به سرمایه خود لطمه زدیم. شاید یکی طلا بخرد و خوشحال که ارزش پولش حفظش شده است ولی در حقیقت فقط همان طلایش را حفظ کرده است ولی کلی کالای دیگر افزایش قیمت پیده کرده است و هم به حود صدمه زده است و هم دیگران. به نظر من اگر دولت می‌توانست اعتماد مردم را جلب کرده و از سرمایه افراد به کارهایی مثلا ساخت مسکن می‌کشاند خیلی بهتر بود. شاید چیزی مشابه فروش متری مسکن. مهاجرت هم دردی دوا نمی‌کند چون اگر حرفه و هنری نداشته باشد باید بیشتر از ایران از سرمایه‌اش بزند چون آنجا دیگر کسی با شما تعارف ندارد و در نهایت فقط از سرمایه ملت دزدی کرده‌اید چرا که این سرمایه مال شخصی شما نبوده بلکه امانتی بوده که در بهبود و توسعه زندگی خود و کشور سرمایه‌گذاری کنید.

٧,٩٨٠
طلایی
٣
نقره‌ای
٣٣٤
برنزی
٧١
تاریخ
٣ هفته پیش

دلیل رکود، منتظر ماندن بازار برای پاسخ به برخی وقایع تاثیر گذار در اقتصاد است،حالا بازار هر چی باشه  بورس ،دلار،ملک ،طلا.وخودرو....البته بازار ارز های دیجیتال  به وقایع داخل ایران  کاری نداره و راه خودش و میره،در زمینه ارز و طلا و ملک و خودرو سابقه همه رکود ها رشد بازار  پس از اون بوده،به دلیل انتخابات ریاست جمهوری ایران و آمریکا در سال جاری  خیلی باید منتظر نوسانات جدید و بزرگتر باشیم که بستگی به نتیجه اش داره،در حال حاضر امن ترین سرمایه گذاری صندوق های سی درصدی و اوراق اخزا 36درصدی در دسترس است  تا زمانی که  چشم انداز آینده دقیق تر بررسی بشه ،ولی با توجه به قیمت های جذاب طلا یک پله خرید از دارایی هاتون به این فلز ارزشمند پیشنهاد میشه و در صورت پایین تر آمدن پله بعدی ،موفق باشید

تاریخ
٣ هفته پیش

سلام و عرض ادب

به نظر بنده بازار کریپتو  و ارزهای دیجیتالی یکی از بهترین های سرمایه گذاریست 

فقط نیاز به کمی مطالعه نمودار های ارزی هست ،و پیشنهاد بنده ارز های نو ظهور این بازار هست 

تاریخ
٣ هفته پیش

پاسخ شما