۱۰۰۰۰۰۰۰

دانشنامه عمومی

۱۰۰۰۰۰۰۰ (بازی ویدئویی). «ده میلیون» یک بازی پازل، نقش آفرینی که توسط «لوکا رِدوود»[ ۳] تحت عنوان نام شرکت «هشتادوهشت بازی» در آگوست ۲۰۱۲ ابتدا برای دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل آی اواس، سپس در ژانویه ۲۰۱۳ از طریق شبکه استیم برای مایکروسافت ویندوز و رایانه های مبتنی بر سیستم عامل اواس ده، و در تاریخ مارس ۲۰۱۳ برای اندروید و سیستم عامل لینوکس منتشر شد. بازیباز در نقش یک قهرمان بی نام و ماجراجو که در یک سیاهچال به دام افتاده، ایفای نقش می کند. برای رهایی از سیاهچال بازیباز باید ده میلیون امتیاز به دست آورد. داخل سیاهچال قهرمان بازی در حین پیشروی در مسیر، با هیولاها برخورد کرده و می تواند به جمع آوری گنجینه های مرحله بپردازد. اما پیشرفت بازیباز به وسیلهٔ ردیف کردن آیکون های شبیه به هم در یک ردیف یا ستون، درگیری و اجرای جادوها و بدست آوردن کلیدها و غنائم بجا مانده از دشمنان و بقیه منابع موجود در بازی است.
با شروع بازی بازیباز در نقش یک ماجراجوی بی نام از سمت یک درب به سمت یک سیاهچال هدایت می شود. که هدف رسیدن به امتیاز ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ است. اساس گیم پلی بازی بر مبنای مکانیسم «عبور از سیاهچال» است. قهرمان بازی در قسمت بالایی صفحه حرکت می کند و در قسمت پایین صفحه هم یک شبکه هفت در هشت از آیکون های مختلف وجود دارد که هر آیکون یک کاربرد متفاوت در بازی دارد ( برای مثال آیکون شمشیر برای حمله از نزدیک، چوب جادوگری برای حمله های جادویی، سپر برای دفاع و . . . )
بازیباز همچنین قادر به جابجا نمودن کاشی های زیر صفحه است که در این حالت می توان سه یا تعداد بیشتری آیکون را در یک ردیف یا ستون همتراز نمود. در این حالت قهرمان نیروی موجود در کاشی های همطراز شده را بدست می آورد. سپس کاشی های مورد نطر از بین رفته و به همان تعداد کاشی جدید با آیکون های مختلف جایگزین می شود. حمله، جادو و دفاع فقط هنگام روبرو شدن با یک هیولا به وجود می آید، عدم موفقیت در همطراز کردن کاشی ها یا شکست دشمن، باعث کاهش سرعت پیشرفت بازیباز در سیاهچال و در نهایت منجر به مرگ قهرمان بازی می شود. بعد از زنده شدن مجدد قهرمان به شروع مرحله بازگشته در حالیکه تمام گنجینه ها و آیتم های خود را همراه دارد. در این حالت امتیازی که به بازیباز تعلق می گیرد، بر مبنای میزان پیشرفت، کشتن هیولاها، گنج ها و آیتم های جمع آوری شده و دیگر فاکتورها محاسبه می شود. در ابتدای مرحله، بازیباز می تواند منابع بدست آورده در طول بازی را فروخته و ابزارهای متنوعی را بخرد، به طور مثال جادویی که به سرعت دشمن را نابود کند، یا یک کلید که بدون معطلی صندوقچه ای را باز کند. علاوه بر موارد بالا هنگام شروع برای بازیباز سه هدف تصادفی جهت دستیابی تعیین می شود که با کامل کردن هر کدام از آن ها جوایز ویژه ای به بازیباز تعلق می گیرد.
عکس ۱۰۰۰۰۰۰۰ (بازی ویدئویی)
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران

بپرس